Saturday, April 2, 2011

Trip 2 Kuantan...

  Salam perkenalan.. hai.. Selamat datang semua ke blog ini. Jom kita lawat malaysia, isnin yang lalu aku pergi ke Kuantan, Pahang. bukan kali pertama aku jejak kaki ke pantai timur. Dah berkali-kali aku pergi kesana. Dulu aku pergi pun untuk hal kerja. tetapi kali ini aku pergi untuk rehat kan minda.Aku bergerak dari Bandar Seri Putra pukul 11 malam samapai disana pukul 2 pagi. Di Kuantan aku tinggal rumah member aku, rumahnya di Indera Mahkota, kuantan. hari pertama aku pergi jalan-jalan kat pasar raya di kuantan. Alah sama aje macam kat selangor tak banyak beza. Cuma yang bezanya kesesakkan lalulintas aje, tak banyak sangat kenderaan disana. Lepas penat berjalan aku pergi berjalan ke tebing sungai di kuantan untul lihat keindahan sungai disana.
                                                  di tebing sungai Kuantan

 Hari kedua aku pergi ke teluk cempedak. Fuh, mmg best giler.. dah lama aku x pergi ke pantai seingat aku..last aku pergi ke pantai 6 bulan lalu itu pun kat PD (Port Dickson). Aku tak mandi pun. Cuma berjalan di pesisir pantai aje.Waktu tu laut begelombang, nak hujan, lepas tu aku bergambar kenangan di Teluk cempedak. Malam tu kami bertolak dari Kuantan pukul 1:30 pagi ke Kajang. Pengalaman yang x dapat dilupakan di Kuantan. Di sini ada gambar kenangan semasa di Kuantan.